استقبال چشمگیر کارکنان بانک صنعت و معدن در هفته ملی اهدای


بار دیگر حس نوع دوستى، انسان‌هاى دغدغه‌مند را بر آن داشت تا گامى در جهت فرهنگ‌سازى اهداى عضو، اهدای زندگی بردارند. به گزارش شبکه فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز دوشنبه مورخ 31 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با هفته ملی اهدای عضو، اهدای زندگی به همت بانک صنعت و معدن و همکاری معاونت درمان و واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور ترویج فرهنگ اهدای عضو و ایثارگری اجتماعی، غرفه ثبت‌نام، صدور کارت اهدای عضو و توزیع برشور آشنایی با مرگ مغزی و اهدای اعضا در ساختمان مرکزی بانک صنعت و معدن برپا شد.
در این غرفه که مورد توجه و استقبال کارکنان و مراجعین قرار گرفت، ثبت‌نام کارت اهدای عضو و توزیع بروشور صورت گرفت و آگاهی‌های لازم به افراد علاقه‌مند توسط سفیران زندگی واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا داده شد و ابهامات موجود در اذهان عمومی برطرف شد. برگزاری غرفه‌های اهدای عضو، اهدای زندگی از اقدامات ارزنده در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها، نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی با هدف فرهنگ‌سازی مقوله اهدای اعضا از موارد مرگ مغزی و افزایش دانش و آگاهی کارکنان در خصوص این امر مهم است.
در خاتمه امید است با همیاری تمام نهادهای مردمی، دولتی و غیردولتی در مناسبت‌های مختلف فرهنگ اهدای عضو، اهدای زندگی توسعه یابد تا این فرهنگ به رفتاری در جامعه تبدیل شده و خانواده‌هایی که در شرایط حساس تصمیم‌گیری برای رضایت به اهدای اعضای عزیزشان هستند، راحت‌تر نسبت به آن اقدام کنند.

مدیر سایت
نویسنده:

مدیر سایت