تقدیر مدیریت مرکز پیوند اعضای دانشگاه از خانواده زنده‌یاد امیر فریسی

امیر فریسی

یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ مدیر دفتر هماهنگی پیوند دانشگاه جندی شاپور اهواز، با حضور در منزل زنده‌یاد امیر فریسی کعب‌عمیر، با خانواده ایشان دیدار و از آنان تجلیل کرد.
 
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی گلستان اهواز، دکتر جواد شریعتی در این دیدار، ضمن ارج نهادن بر تصمیم شجاعانه، خداپسندانه و انسان‌دوستانه‌ی خانواده‌ی محترم فریسی، گفت: مطمئناً منزلت شما نزد خدای بزرگ بخاطر نوع‌دوستی و کار بزرگی که در شرایط دشوار فقدان عزیزتان انجام دادید، والاست و اعضای فرزند شما نیز در جسم انسان‌های دیگر، نویدبخش این است که هنوز بخشی از وجود فرزند گرامیتان زنده است. 
 
وی گفت: مرگ مغزی با مرگ قطعی یک انسان برابر است و درک این موضوع از سوی خانواده‌های اهداکننده، نیازمند جسارت و شهامت است.
 
مدیر مرکز فراهم‌آوری و هماهنگی پیوند دانشگاه جندی شاپور اهواز ادامه داد: من بعنوان یک پدر، خوب می‌دانم چقدر فرزند نزد والدین عزیز است و فقدان آن خسارتی جبران‌ناپذیر است فلذا بر خود فرض می‌دانم در پیشگاه شما عزیزان که در آن حالت خسران و اندوه، با یک تصمیم بی‌مثال، جان‌های دیگر را نجات دادید، سر تعظیم فرود آورم.
 
گفتنی است در این مراسم آقای آقابیگی و خانم کریمی، کارشناسان هماهنگ‌کننده مرکز پیوند دانشگاه و آقای سهیلی، مسئول روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز دکتر شریعتی را همراهی نمودند.
همچنین لازم به ذکر است با اعلام مدیریت مرکز پیوند اعضای دانشگاه،  قرار است از این پس برنامه مستمر دیدار با خانواده‌های سفیران اهدای عضو در اقصی نقاط استان ادامه داشته باشد. 
 
 
مدیر سایت
نویسنده:

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *