کودک ۱۰ ساله، ناجی ۴ کودک دیگر شد

امیررضا گودرزی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی، کودک ده ساله بروجردی که در بیمارستان ولی عصر (عج) اراک بستری بود مرگ مغزی شد و اعضای بدن وی با رضایت خانواده ایثارگر ایشان اهدا شد. جانبخش به همراه خانواده خود به دنبال حادثه رانندگی در محور توره اراک دچار مرگ مغزی می شود که مدتی در بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری و پس از اخذ رضایت خانواده جهت اهدای اعضا در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی، کودک  ده ساله بروجردی که در بیمارستان ولی عصر (عج) اراک بستری بود دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن وی با رضایت خانواده ایثارگر ایشان اهدا شد.
 
 امیررضا گودرزی نوجوان ۱۰ ساله ساله ی بروجردی که به دنبال سانحه رانندگی در بیمارستان ولی عصر (عج) اراک بستری شده بود ، با اهدا قلب، کبد و کلیه های خود جان ۴ نفر از هموطنان خود را نجات داد.
 
 جانبخش به همراه خانواده خود به دنبال حادثه رانندگی در محور توره اراک دچار مرگ مغزی می شود که مدتی در بیمارستان ولی عصر(عج) اراک بستری بود علیرغم تلاش پزشکان به زندگی برنگشت و پس از اخذ رضایت خانواده جهت اهدای اعضا در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ به بیمارستان امام خمینی تهران اعزام می گردد.
 
هر فرد مرگ مغزی می‌تواند با اهدای ارگان‌های حیاتی خود جان ۱ تا ۸ نفر را از مرگ حتمی نجات داده و با اهدای بافت و نسوج خود ۱ تا ۵۳ نفر را از معلولیت رهایی بخشد.
مدیر سایت
نویسنده:

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *