کودک 4 ساله ملایری جان چند کودک را نجات داد

اهدا عضو

خانواده ایثارگر و بخشنده صبوریان و فارسی جوکار، در اقدامی تحسین برانگیز اجازه اهدای اعضای کودک خود را به چند بیمار نیازمند پیوند دادند که این حرکت انسان دوستانه آنها نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه است. با رضایت خانواده پیکر محمدعلی به بیمارستان سینا منتقل شد و اعضای حیاتی ایشان برداشت شد تا حیات بخش زندگی به سه کودک دیگر باشد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی تهران ،شبکه فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی،صبح امروز با اهدای اعضای کودک 4 ساله ملایری  جان سه کودک نجات پیدا کرد

محمدعلی صبوریان 4 ساله بر اثر سقوط از بالکن خانه دچار ضربه مغزی شد و به بیمارستان امام حسین ملایر  منتقل شد،متاسفانه علیرغم تلاش های کادر درمان کودک 4 ساله به زندگی برنگشت و مرگ مغزی وی اعلام شد.

خانواده ایثارگر و بخشنده صبوریان و فارسی جوکار، در اقدامی تحسین برانگیز اجازه اهدای اعضای کودک خود را به چند بیمار نیازمند پیوند دادند که این حرکت انسان دوستانه آنها نشان از روح بزرگ و نوع دوستی دارد و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه است.

با رضایت خانواده پیکر محمدعلی به بیمارستان سینا منتقل شد و اعضای حیاتی ایشان برداشت شد تا حیات بخش زندگی به سه کودک دیگر باشد.

 

 

مدیر سایت
نویسنده:

مدیر سایت

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *