مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران: اهداکنندگان عضو بخشنده های بزرگی هستند

مراسم گرامیداشت روز بیماران خاص و روز اهدای عضو با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی، سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، دکتر ساناز دهقانی، رئیس اداره پیوند وزارت بهداشت و دکتر فاطمه خزایی، رئیس گروه بیماران خاص و صعب العلاج معاونت درمان، روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در سالن همایش های بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

مراسم گرامیداشت روز بیماران خاص و روز اهدای عضو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی ، مراسم گرامیداشت روز بیماران خاص و روز اهدای عضو با حضور دکتر علی گنجعلی خان حاکمی، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی، سیمین رنجبران، مدیر پرستاری دانشگاه، دکتر ساناز دهقانی، رئیس اداره پیوند وزارت بهداشت و دکتر فاطمه خزایی، رئیس گروه بیماران خاص و صعب العلاج معاونت درمان، روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در سالن همایش های بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

دکتر گنجعلی خان گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی تهران در تلاش هستیم تا مسیری را فراهم کنیم که خدمت رسانی بهتری به بیماران خاص داشته باشیم. بیماران خاص و بیماران در انتظار پیوند، سختی های زیادی متحمل شده اند و این سختی ها به صورت فرسایشی، زندگی خانواده و شخص بیمار را تحت تاثیر قرار می دهد. همکاران شاغل در واحد بیماران خاص بیمارستان ها می توانند شرایط این بیماران را تسهیل کنند. ما در معاونت درمان پرونده های دیالیز را الکترونیک کردیم و تسهیلاتی ایجاد شد تا خدمت رسانی بهتر شود و بررسی به راحتی روی آمار به دست آمده صورت گیرد، با این کار بیماران رها نمی شوند و می توانیم پیگیر احوالشان باشیم.

مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی درخصوص غربالگری سرطان پستان گفت: ما چهارصد تن از کارکنان دانشگاه را ماموگرافی کردیم و از این تعداد چهار نفر دچار بیماری بودند، در پی آن پویش برای غربالگری سرطان پستان در ارگان های سطح تهران ایجاد شده است.

وی به افزایش PMP دانشگاه از عدد 9 به نوزده اشاره کرد و گفت: این عدد با زحمت تمام گروه های مرتبط به دست آمده است.

دکتر گنجعلی خان به ویزیت مجازی بیماران تاکید کرد و افزود: بیماران برای رفت و آمد به بیمارستان دچار مشکل هستند. اکثر بیماران خاص برای تمدید دارو به پزشکان مراجعه می کنند که به صورت مجازی به راحتی می توانند نسخه خود را دریافت کنند و رضایت بیماران افزایش یابد.

در این مراسم از اولین پرونده الکترونیک دیالیز در کشور (دیاسیس) رو نمایی شد و مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستانی در این خصوص گفت: این نرم افزار در بیمارستان سینا پایلوت شد و نتیجه خوبی از آن به دست آمد و ما آن را برای بقیه بیمارستان ها ارسال کردیم و در حال حاضر پرونده های دیالیز به طور کامل جمع آوری شده است.

مدیر سایت
نویسنده:

مدیر سایت